Ofte stillede spørgsmål

Her på siden finder du hjælp til selvhjælp. De ofte stillede spørgsmål vedr. siden og dit medlemsskab, finder du nedenfor.

Oplysninger i annoncer og medlemskartotek

Oplysninger der indtastes ved oprettelse af annoncer er helt uafhængigt af medlemskartoteket.
Det vil sige at ændringer i navn, adresse, telefon, race/r eller e-mail også SKAL sendes til medlemskartotek@canis-minor.dk

Husk at angive dit medlemsnummer - det letter arbejdet ved administrationen af medlemskartoteket.

Hvis jeg glemmer mit login?

Hvis du glemmer dit medlemslogin eller koden til at logge ind på denne side som medlem, så send os en mail herom inkl. dit navn og medlemsnr. og du får tilsendt login og kode.

Hvordan retter jeg min e-mail adresse

Send en e-mail med oplysning om dit medlemsnummer og din nye e-mailadresse til medlemskartotek@canis-minor.dk

Hvordan opretter jeg en annonce?

Hvis du vil oprette en annonce (hvalpe i vente, hvalpe til salg, avlstjeneste, opdrætter, optagelse som champion eller optagelse som KSS racevinder) så skal du:

Logge ind
Vælge Medlemmer - Opret annonce - og vælge den annoncetype du vil oprette.

Læs nøje infoboksen til højre for skemaet.

Udfyld skemaet (bemærk * i en linje betyder at feltet SKAL udfyldes) og vedhæft/upload evt. foto.

Tryk send.

dkk fci agria drclauders